HSena38 benim bebeğim sarılık olmuştu bu yüzden günde bi çay kaşığı su veriyordum, bi zararını görmedim yaşamadım. Sarılık olmasaydı verir miydim ilk bebeğim de vermezdim o anki tecrübemle ama şimdi ikinci bebeğime nasipse ihtiyaç duyarsam veredebilriim yine bi çay kaşığı iki günde bir falan.