glnr_21 hayır ya hiç endişe etmeyin ben 32 haftalık hamileyim bebeğim şuan 2350 kilo. Şekerimde yok suyumda normal. Doktor diyor bebişin sağlıklı gayet evet tombik bir bebek ama böyle şeyler genetikle alakalıdır diyor mesela annem bizi hep 3.5 kilo üstü doğurmuş ablam kızını 4 kilo doğurdu genetik yapı etkili yani şeker vs yoksa