Aslında son zamanlarda doğumdan korkmaya başlamıştım.Nasil olacak canım çok mu acır dayanamaz mıyım ya bişey olursa vs diye kurmaya başladım kendi kendime çoğumuz da olduğu gibi 🙈
39+3 deydim 29 Kasım saat 02.30 gibi uyudum sonra 4.30 gibi aniden uyandım ve ayağa kalktım o an işemeye başladım sandım 🤣🙊 Jeton sonra düştü tabii suyum geliyor galiba dedim ama sancı yada başka bir belirti yoktu emin olmak için bir süre daha bekledim ama ayakta yürüdükçe su geliyordu istemsizce emin oldum sakince eşyalarımı ayarladım eşime haber verdim ve ılık bir duşa girdim daha sonra hazırlanıp yola çıktık. 5.30 gibi hastaneye gittik yakındı ama bez taktigim halde yürüdükçe su geliyordu gerildim hemen alttan muayene yapıldı o sırada da su gelince hemen nst ye bağlandım sancı normaldi 1 cm açılma vardı ama yatış için oda yoktu acil de yaklaşık saat 10 a kadar bekletildim yer açılınca doğumhane katına alındım o sırada açılma 6 cm civarı idi yaklaşık 14.00 e kadar da beklerim suni sancı vermişler sonradan öğrendim 😁 Herkes çığlık çığlığa idi ama bende birşey yoktu bağıramıyordum 🤣 Sakince bekledim sürekli dua okudum sancı geldikce Allah’ım sen yardım et kavusalim dedim 🙈 8 cm oldu acilma 14.00 de sonra ebe yükseltti bu sırada yanımdaki teyze doğurdu bana bir gaz geldi ve dedim artık doğsun hadi 10 saat çektin yeter.Sonradan sancı geldikçe Ikındım bagirmadan sakince sonra bir anda doğumhane ye alındım ama canım çekiliyordu sanki doğumhaneye giriş anı hafızamda yok sonra çatala aldılar. Ikındım ama bütün gücümle en son ebe kesi atmış Ikındım ve bir anda oğluşumu gördüm o an paha biçilemezdi 😭 Hayatımın en mükemmel anı idi.Hemen plasentayi da aldilar biraz dinlendim ve dikişler başladı uyusma olduğu halde hissettim ama bebegime bakınca acıyı unutuyordum ona bakmak oyle güzeldi ki 😢 29 Kasım 14.29 benim hayatım en güzel şekilde değişti can yoldaşım en iyi arkadaşım geldi iyiki geldi sancıları acıları hatirlarken bile iyiki çok şükür dedim. Şimdi 8 günlük oldu miniğim, dikişlerim sızlasa da bir yerim ağrısa da evladımın kokusu ile herşeyi unutuyorum o ağlayınca elim ayağıma dolanıyor.Uzun oldu ama ben böyle kavuştum miniğime. Darısı dört gözle bekleyen bütün güzel annelerime sağlıkla hayırla kolaylıkla bir avazda kavuşmak herkese nasip olsun. Bebek isteyen herkese Rabbim hayırlı sağlıklı bebişler nasip etsin 💗🌸