gullokumum gelişimi güzelse sorun yok sanırım ya. Bu haftadan sonra kuvöze girmez gelişimi iyiyse bence.
Bizimki bende şeker olmasına rağmen gelişimi iyi, üç kilo ,kilosu falan da güzel, istediği zaman gelsin dedi doktorum. Açılman yok ama rahim ağzı yumuşamaya başlamış güzel gidiyo dedi