zehra33 Merhabalar arkadaşlar 37.haftada aldığımız Doğum izni için olan çalışamaz raporunun alındığı gün mü başlıyor iznimiz acaba yoksa raporu alıp o gün çalışıp ertesi gün mü başlıyoruz özellikle öğretmen anneler cevap verirseniz sevinirim lütfen