Seraykg mutluanne3510 kilosu yeterli ise canınızı sıkmayın benim usg cihazında hiç alamadığı da gözüküyor du ve beklenenden 120 gram fazla doğdu her zaman tam ölçüm yapmıyor
mutluanne3510 Seraykg doktor 5 gün sonra tekrar çağırdı. Eğer yine kilo almamış olursa suni sanci verip dogumu başlatiriz dedii😔
Ayshenur mutluanne3510 aşkım 35. Haftada nst ye almaya başladı o hafta dedi ki 2700 sonraki hafta 2600 kg dedi bu hafta 3 kilo dedi yanlışlık olabiliyo sıkma canını bol bol su iç muz ye avakado ye nar ye bulgurlu şeyler ye
Gizemalsoy mutluanne3510 bi arkadasimin da bu sekilde olmustu ve 37.haftada dogum yaptirdilar soylediginiz kilo gayet iyi stres yapmayin akisina birakin