Aysegul-duzgun Gulsum_coskun kız dediyse doğrudur çünkü bana yüzde 60kiz dedi değişmedi rabbim gönlüne göre versin
Gulsum_coskun Aysegul-duzgun Ay inşallah valla bi oğlum var bide kızım olsun istiyorum işte heves ederim bide değişir diye korkuyorum burda görüyoruz koz yada erkek diyip değişiyor sonra 😂
Seevda58 Gulsum_coskun benım bebegımındr 14 4 de boyle resmıvar kız dedıler Sımdı 20 haftalık olduk yıne kız dedıler ama degırmı dıye dusunmuyor degılım cunku detaylı ultrason da bacakları kapalıydı
Seevda58 Gulsum_coskun bende aynısını yasadım cok ıyı anlıyorum senı canım allah gonlune gore versın ınsallj
Bebekliannee 3kuzuAnnesiyim Bana da tahmin yapar misin görüntü net değil ama olduğu kadar. Bir kızım var 💜
Aysegul-duzgun 3kuzuAnnesiyim https://mutluresim.com/image/img-20240213-wa0004.zC8igB tahmin edermisiniz