Lokumum9593 oglusununannesii ben henuz almadim babybjörn öneren çok ama fiyatları çoook aşırı. Yani ne gerek var diyorum.?? E bebekte baby plus ın görmüştüm eşim daha sonra alırız demişti yoksa e bebektekini almıştım. Sonra trendyolda tommybaby maria gördüm. ikisi arasindayim alacagimiz zaman ikisinden birini alirim diye dusunuyorum.
Melike_nur53 oglusununannesii instagramda ilkay bebe diye bir sayfa var kaliteli ürünleri var belliki ergonomik falan çoğu ordan almayı düşünüyorum
Edacelikkk oglusununannesii merhaba yaptığım araştırmalar sonucunda en iyisi babybjörn fiyatı 4.250₺ çok pahalı maalesef 😔 bu markaya muadil olan ana kucağı ise benim bulduğum mamma diye bir markanın ana kucağı fiyatı 1.400₺ ☺️ ben şuanda bu markayı almayı düşünüyorum. Dolap Gardrops gibi uygulamalarda temiz 2. El fiyatlarına da bakın isterseniz orada bebeği sevmeyen kullanamayan anneler var ☺️
glycnkrt oglusununannesii ben ohyo dan aldım teslim edildi herkesde onu önermiş. pembe ve mavisi vardı bende pembeyi aldım. sana da öneririm bence gayet iyi linki bıraktım size. https://ty.gl/o2zx0tgup6
glycnkrt oglusununannesii ya birde yanlış anlamazsanız soyadınız annemin kızlık soyadı da nerelisiniz? merak benimki de🤭
oglusununannesii Lokumum9593 benimde hep isteğim babybjörn’dü ama dediğiniz gibi acayip arttı fiyatları
bebek_firarda E bebekten Baby plus aldım. Hem 450 tl aşırı pahalı değil hemde sallanan ana kucağı işte. Kuzenim bin küsür verip otomatik sallanan aldı beneği ona oturunca çığlık kıyamet hızla indiriyordu 😂
Asyabuse Merfbaby Oyuncaklı Ana Kucağı - Gri https://www.hepsiburada.com/merfbaby-oyuncakli-ana-kucai---gri-p-HBCV00002Q4WF7?magaza=MerfBaby&url_src=ios-product-detail ben bundan aldım indirimde 700e yorumları iyiydi geldi bependim de henüz denemedim ama kumaşı falan baya sağlam duruyor
EsraGY Trendyol indirimlerinden pier cardin in ana kucağını 500 tl ye aldım baybbjön gereksiz pahalı aradaki fiyat farkı markanın abartılmış olması bence. Benim aldığım yine 3 kademeli katlanan kolay taşınan yıkanan bir model
Mirza321 oglusununannesii biz elektrikli olanlardan aldik babymall kendi markası 1.500e indirimdeydi ama daha bebis doğmadı tabii
bebek_firarda oglusununannesii şahsen ben ona bin küsür vermek istemedim ama tamamen size kalmış tabiki😂