Rozaanne Kızlar yaşayan var mı bu durumu? Doğuma yakın sıkıntı çıkarır mı acaba. Şekerim yok ve şimdiye kadar normaldi.
elifsahraa Rozaanne canım benim 24.haftadan beri suyum fazla benimde şekerim çıkmadı şuan 33 haftalık şuana kadar bı sıkıntı olmadı sadece karnım çok geriliyor Dr suyunun fazlalığından dedi senin Dr ne dedi suyunun fazlaligiyla ilgili
Rozaanne elifsahraa tam bir şey demedi şekeri karbonhidratı kes dedi ama şuan bir anda çok zor 🤭😏 detaylıya tekrar girdim orada normal çıktı. Bilmiyorum bebişe zararı olmasın da gerisi sorun değil 🤷🏻♀️