Busraaaddd aysenur-1998 doktor ultrason ile bakıyor normal bir şekilde karından sonra kan istiyor o kanı veriyorsun bu kadar 2li tarama yaptırdıysan onun aynısı oluyor farklı birşey yok yani
aysenur-1998 Busraaaddd karından kan ya da su alma gibi bir durum yok değil mi ben öyle bir şeyler duydum da hani doğru mu diyerekten sormak istedim kesenin içindeki sıvıdan dendi
Busraaaddd aysenur-1998 hayır o çok başka birşey o amiyo sentez oluyor kolunuzdan kan alıyorlar sadece