tubiii11 ben ilk 4+4 de gittim doktora kese zor da olsa göründü ama 2 gün küçüktü haftama göre sonra 6+6 da gittim sanırım 1 gün küçüktü bu hafta yakalamış çok şükür bir de hastaneden hastaneye de değişiyor dün aldım bu ultrason kağıdını acile gitmiştim şehir Hastanesi’ne orda 7+4 dediler haftasına sonra kendi doktoruma gittim 8+3 tam günüyle uyumlu çıktı