Dilan_72 ben doktora kontrole gittim bekleme alanında bekliyordum tansiyon ölçmek için çağrdılar beklediğim yerden tansiyon yerine gidene kadar yoruldum kalbim çarptı, tansiyonum da yüksek çıktı 😬 doktor bunu görünce 1 hafta tansiyonunu üst koldan ölçen bir aletle ölç kaydet sabah akşam, gelirken getir değerlere bakalım dedi, böyle giderse erken doğum riski var dedi, şimdi günlük ölçüp not tutuyorum ☹️gittiğimde ne diyecek bilmiyorum