Şimdi kızçeler size birşey soracağım ben 30+4 haftalık hamileyim yani bu ne demek oluyor tam olarak 31 e mi giriyorum yoksa bitiriyor muyum çünkü e nabız akıllı asistanımdan bakıldığında 31.haftasi diyor yani ben 31 bitirip 32 ye mi giricem yoksa 30 u bitirip 31 e miricem bu mantık kafamı karıştırdı yardımcı olursanız sevinirim 🥰