Deletedmom_27 Merhaba arkadaslar gelinligimi satmak yerine bagislamak istiyorum istanbulda gelinlik bagisi bulunabilecegim bir kurum varmi
emirtosveannesi Deletedmom_27 camilere falan da veriliyor diye biliyorum satıp cami giderlerine kullanılması için yada ihtiyacı olana ulastiriyorlar
Ahuum Deletedmom_27 ben letgoya koymustum hayatım. Gelinlikçi olmamasına dikkat ettim. Bnmke pazarlık yapan biri vardı . Fiyatı düştüm . Okeyleştik geldiğinde para almadım. Uygun fiyatlı ilana koy sana geliyor ihtiyacı olan. Masamı ve salonu da o şekilde verdim.
Ozge-Ka Deletedmom_27 üsküdar belediyesi bir zamanlar aracı oluyordu bu konuda sanırım. Siz onlara veriyorsunuz onlar da ihtiyacı olan birine veriyor. Bir bakın sitesine falan 2.el eşyalar oraya bağışlanıyordu. Hatta belki başka belediyelerin de böyle bir çalışması vardır.
melegimhosgeldin1 Driek bağış niyeyiyle ihtiyacı olan isteyemezde aynı arkadaslarin dediği gibi düşük fiyatla anlaş bak gerçekten ihtiyacı varsa Ver gitsin ucretsiz