Rosalinda12 Arkadaşlar merhaba 😌 20. Hafta içerisindeyim uyurken bazen kendimi sırt üstü uyurken buluyorum kendimi. İstemsiz bir şekilde oluyor. Sola doğru yatmaya çalışıyorum ama uyurken nasıl oluyorsa düz yatarken buluyorum kendimi. Bir sakıncası olur mu?
Edafmo Rosalinda12 24-25 haftaya kadar problem yok demişti doktorum. Kaldı ki zaten uyku arasında olanlara müdahale şansımız da yok malesef ☺️ önemli olan 30dan sonra sağ sol yatmak diye biliyorum
Rosalinda12 Edafmo çok teşekkür ederim🥰 aynen öyle sürekli uyanıp bakmak zorunda hissediyorum kendimi 😂😂
Rosalinda12 prensesinannesi94 ben de öyle düşünüyorum da işte ilk çocuk ilk deneyim insanın aklı karışıyor 🥰