Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ ben 37. Haftamı doldurdum ama çok daha önceki haftalarda (tam hatırlamıyorum ama 23-25 haftalarda olabilir) bacak tarafında kaşıntı oluyordu ve tatlı tatlı kaşındıgı için kendime engel de olamazdım. Bunun sonucunda da yaralar oluştu. Annelerim kilo alıyorsun deri genişledigi için kaşınması normal dedi. Doktorum da normal karşıladı herhalde karın tarafında bir kabarıklık veya kaşıntı olmadığı için ciddiye almadı bilmiyorum 😔 herkes gebelik kolestazı olabilir yazmış bu uygulamada ama internetteki fotoğraflara baktığımda benimki öyle de durmuyor. Kaşıntı sonrası deri yırtılıyor gibi oluşan yaralar 🤦🏻♀️ ya da sivilce yarası gibi duruyor bacaklarımda 🙄 şimdi ara ara kaşınsa da önceki yaraların izi de kalmış durumda. Bu konuda sizin de fikirlerinizi almak isterim. Krem öneriniz olur mu veya bu durumu yaşayan oldu mu 🤔 siz ne yaptınız ya da ne yapmam gerekir 🥲