Mhtpkts biz 9+2 haftalıkken yaptırdık 3 gün içinde çıktı testimiz amniyo sentez forumda çok sorgulanıyor ama fikir beyan edip çocuğa birşey olmuyor hep abartıyorlar diyen annelerimizin hepsi sorunsuz gebelik yaşayanlar bazıları doktordan bile daha iyi biliyor neredeyse. Bizim içinde bulunduğumuz psikolojiyi keşke dememek için verdiğimiz muhteşem savaşı bilmiyorlar. Benden bir tüp kan alıyorlar sadece bebeğin cinsiyeti dahil 92 çeşit hastalığın teşhisi %98 bir netlik oranıyla sonuçlanıyor. Yaptırmak istiyorsanız geç kalmayın 6 bin liraydı Ekim ayında test ücreti