Pazartesi benimde var kendine bunu yapma bende panik atak bi insanım hep kötü düşnp korkarım ama bu sefer çok saldım kendimi çnkü en güzeli tevekkül böyle korkup üzülüp bebeğede kendine de zarar verme baş edemiyorsan namaz kıl kuranıkerim dinle oku diğer türlü elimizden gelen hiç bişey yok malesef