38+6 haftalık hamileyim Ankara Bilkent şehir hastanesinde takipteyim ama son bir haftadır okadar anlamsız okadar bı dediği bı dediğini tutmayan şeyler duyuyorumki doktorlardan hiç memnun değilim suandan ihtibaren başka hastaneye gidip muayene olup başka hastanede doğum yapabilirmiyim sizce yoksa baştan beri takipte olduğum hastanede mi doğum yapmam gerek?