aysenur449 İnsan tabiki endişe ediyor ama doktorunuza güvenin size ve bebeğe zararı olan bişeyi asla vermez ben 32 haftalık hamileyim enfeksiyonum vardı yoğun derece de akıntı problemi yaşıyordum 10 gün önce doktorum hem fitil hem antibiyotik hap verdi 1 haftalık kullandım şuan kesildi okadar mutluyum Kİ büyük rahatlıkmış 3 gün öncede bebeğimi gördük ultrasonda herşeyi yolunda hiçbir sıkıntı olmadı yani sizde alıp kullanın yoksa enfeksiyon bebeğe geçiyor ilerleyince