Ruvvruvveeydaaa Bebeği önden giden var mı kızlar, Geçen kontrolde 33+4 haftalık olmasi gerekirken BDP : 37+4 Ac : 35+4 Fl : 35+1 Çıkmıştı. Kafam takıldı bu kadar fazla olmasına. Doktorda net bı açıklama yapmadı zaten. Şeker yuklememde temiz çıkmıştı anlamadım
SebnemRasit Ruvvruvveeydaaa aynıyız canım hiç bi sonuç bi şey diyemiyorlar şuan 36 yım 35 de kontrole gittim bebeğin başı 39 du pazartesi günü kontrolüm var doğum planı konuşuruz dedi ne olacak ne bitecek hiç bişey demediler.
61lazkizi61 Ruvvruvveeydaaa benim bu ikinci gebeliğim 2 Side hep 2 hafta önden gitti ben hep güzel yönden baktım bebeğin gelişi mi iyi demek ki diye düşündüm geri olmasındansa ileri olsun☺️
Ruvvruvveeydaaa SebnemRasit Evet banada net bı şey soylemediler 🫤 İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza.
Ruvvruvveeydaaa 61lazkizi61 inşallah iyidir, benim için gelişiminin önden gitmesi problem değil, bı sıkıntı varsa diye korktum hani bu kadar önden olunca 🥲
61lazkizi61 Ruvvruvveeydaaa bende sıkıntı olmadı doktorum geri olmasındansa ileri olması iyi demişti benim erken doğum riskim vardı o yzürne bizim için iyiydi inşalalh bir sıkıntı olmadan sağlıcakla alırsınız bebeğinizi