Mercimekannesii linda koyma ya kızmayın da abimin köpeğinin adı linda artk cocuklara verdgimz isimler iice cıgrından cıktı son zamanlarda isim postlarına girmeye korkar oldum Su ismi baslı basına cok hoş Derin ismini ekleyebilirsin cok popüler isimler kulak tırmalamaya basladı artık. Benm fikrim yani.. Sen yine de içinden geçen gönlünde yatan neyse onu koy