Çok canım sıkkın buraya yazmak istedim. Son adet tarihine göre 5+2 yim 2-3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ve sanırım yine aynı sorunla karşı karşıyayım bugün ilk kez beta verdim 50 çıktı. Çok düşük bi sonuç görünüyo. 2 gün sonra tekrar vereceğim. Dua edin lütfen değerim yükselsin. 🙏🏻🙏🏻