Dr4 cahillesohbetikestim oversize mont altında ne anlaşılırsa artık. İnsanın 4. Bebeği olunca özenip resim bile çekilmez oluyormuş 😅 son pilates öncesi 33+3 de bu resim. Şimdi 35+1 olduk. Doğurmadan giyinip bir resim çekileyim bari 😅
BabyAdel MaşAllah kızlar hepiniz çok tatlısınız👍🏻 Bir fotoda kızımla benden olsun💕 Herkes sağlıkla kavuşsun inşallah 🙏🏼