Kızlar bu hafta böyle kanamam ve lekelenmem çok oldu 3 kez ildeki kadın Doğumcuya gittik akşam gittiğimiz için farklı dr lar baktı işte biri dedi ki kesede kanama var öteki bebeğin eşinde en sondaki de hiçbir yerde kanama göremedim dedi. Yani kanama neyden oluyor anlamadı sonra dedi ki progestan da lekelenme yapabilir kanama. Bilemiyorum kimi de diyor bazı kişiler hamilelikte regl olabiliyor başına gelen varsa yazabilir misiniz?