suleceren 38 haftalık hamileyim gün içerisinde adet olacakmış gibi ağrı ve baskı hissediyorum. Ağrı 2 3 saat sürüyor ama şiddeti artmıyor hep aynı şiddetle geçiyor. Belden kasığa vuran bi ağrı değil sadece kasıklar da olan bi ağrı.
Susen2 suleceren 2 haftadir benim de hergun hem kasiklarimda hem belimde agri oluyor ve bazen 2-3 saatten de uzun suruyor. Benim doktorum eger girip cikan bir agri degilse, siddeti artmiyorsa dogum belirtisi degildir dedi. Bol su icip dinlen dedi.