Yes_met00ke Kızlar 2 li tarama testi mi 3 lü tarama testi mi birde nasıl oluyor yaptıranlar yazabilir mi
Burcu350947 Yes_met00ke 2liyi yaptırdım daha normal ultrason ve bir tüp kan aldılar. Bebeğin ölçümlerini yaptılar ense kalınlığıyla vs.