ogretmenHnmm yok canım neden hemen öyle kesitirip attı bizde eşimde bir sıkıntı yok bende pcos var sadece, sana aşılama önermiyorum doğal yolla gebelikle aynı oranda ki sperm sıkıntınız da yok dedi sen gebe kalırsın merak etme stres yapma yeter bir de kilo ver dedi pcos olunca haliyle insülin direnci de var bende benim için önemli olan senin sağlıklı olman sen sağlıklı olursan bebek de sağlıklık olur sağlıklı doğar gebe kalmak kolay dedi bakalım regl olunca ikinci gün gideceğim ne olacak sende sakın salma kendini ve asla tek doktorla kalma bu benim 4. doktorum keşke en başta gelseydim diyorum ama nasip