Zeynepsari34 dün rapor almış biri olarak yazıyorum 32+5 de aldım onlar sisteme 32deymişim gibi girdi 5 gün daha fazla çalışıcam ama benim de isteğim bu yöndeydi yani 5 Ocak da tam 37. Haftama giriyodum 10 ocağa kadar çalışabilir raporu verdiler ama 33e girmeden gitmeniz gerekiyor rapor almak için bi arkadaşımın 1 hafta kaybı oldu öyle çalıştığı halde raporundan düşürdü oda ne kadar geç gidersem o kadar iyi diye düşünmüştü ama öyle olmadı 32nin içinde ne zaman isterseniz gidin