Bana da annem demıstı kı sakın doğuma aç gıtme ben açlıktan bayıldım sakın sende o hataya düşme güce ıhtıyacın var falan demıstı valla çok doğru demiş başta anlamamıstm ama ılk dogumumda 7 saat sancı sonrası bıde aç olduğum ıcın baygınlık gecrcektm ıkınmaya bıle halım yoktu sadece acı ıcındeydm bana bı dılım ekmek bıraz kaşar peynırı verdıler o kadar ıyı geldı kı sonra 20 dakika ıcersnde doğum yaptm