Eminekorkut beylikdüzü devlet hastanesinde dogum yaptım. Pandemi zamanına denk gelmişti tam ama temizlik doktorlarin ilgi alakası cok iyi.her odada 2 yatak olmasına ragmen tek kişi aldılar odaya.
Odada tv, giysi dolabi,buz dolabi,banyo wc,refakatci için yatak ve koltuk hepsi mevcut ve cok temiz.güvenlik cok sağlam asla yabancı biri giremiyor, kapılar şifreli.hemsire hasta bakıcısından tutunda hepsinden cok memnun kaldım.dogum sonrası emzirme danışmanı geliyor ücretsiz eğitim veriyor. Özel hast olması gereken hersey var. Ameliyathane cok temiz.dogumdan sonra oglum yogun bakımda kaldı 1 hafta doktorları ve bebekle ilgilenen kızlarda cok ilgi alakalı. Her gn arayip bebeğin durumundan haber ettiler.
Şimdi yine hamileyim dogum yaza. Uzak olmamıza ragmen yine oraya gidiyorum. Doktorum uzm Sabriye Erdan