Asyaturut Bu sabah oturduğum yerde kedi aniden yanıma oturdu ve aşırı korktum acaba bebeğime birşey olmuşmudur çok korkuyorum
Bebikkcik Asyaturut ben her şeyden korkan biriyim gökgürültüsünden tut gece o saçma salak egzoz patlatanlar falan çok şükür bir şey olmadı kızım şuan 70 günlük
Asyaturut Bende korkuyorum ya birşey olursa diye doktorum kızıyor bu sebeple gidince korku bebeğe zarar vermez diyor ama yinede içim rahat etmiyor
Bebikkcik Asyaturut yok yok tedirgin olmanı gerektircek bir şey yok boş yere stres yapma hamişliğinin tadını çıkar sonrası daha tatlı bunu da bil 😇