Mdmdkndbhrye benim hamile olmadan önceki son adetimde hamile olduğumu düşünüyordum,4 gün gecikti sonra adet oldum,diğer ay hamile kalınca bir önceki adetimde acaba düşük mü yaptım diye düşündüm hala da düşüktü beli diyorum,senin gibi pıhtı şeklinde her zamanki adetimden farklı bir şekilde geldi o ay kanamam,diğer ay da hamile kaldım, dikkat et, git bir doktora belki düşüktür