Belgiin ben de 16. Haftada oldum serklaj 18de kanama olmuştu, iyi ki olmuşum. Zor bi ameliyat değil 3-4 gün istirahat gerektiriyor sonrasında hep dikkatli olmalısınız ama ayakta çok durmamalı yürüyüş fazla yapmamalı genel olarak ağır iş yapmadan dinlenmelisiniz ben bu şekilde yaptım şu an 35+2deyim. Kalbinizi ferah tutun🌸