Merhaba hep hayal ettiğim ana kavuştum çok şükür Rabbim kalanlara nasip etsin inşallah ♥️
Doğum hikayeleri hep ilgimi çekerdi sürekli okurdum şimdi banada nasip oldu çok şükür hikayemi yazmak🙂
4aralik pazar gecesi yatarken tuvalete die kalktım baktım karnumda bir sancı normal diyip hiç umursamadım yatmaya çalıştım fakat bir türlü geçmedi içimden doğum olabilir mi dedim dk tuttum 15 dk bir düzenli gelen bir sanciydu emin olmak için baya bekledim en son 7 dk bir duusnce eşimi kaldrdim ve hastaneye gittik eşim hiç ihtimal vermiyor doğum olacağına çünkü sancım o kdr şiddetli değildi neyse hastaneye geldik saat tam 4 tü alttan muayene etti neredyse 6cm açıklık dedi yatış verdi bn sewindim 6 cm olmasına ama malesef sabah 8 e kadar hiç ilerleme olmadı o yüzden suni verdiler sancılarım siddetlenmeye başladı suyum gelince beni doğumhaneye götürdüler ama bir türlü doğru ikinmayi yapamadım o yüzden odaya geri götürüp tekrar suni verdiler en rahat olduğun pozisyona geç sancım geldikçe uzun uzun ikin dediler yaklaşık yarım saat çeşitli pozisyonlarda ikindim en son çok kötü baskı hissediyorum kakam geliyor dedim hemen doğumhaneye götürdüler (ıkınma kismi çok zordu ) ebe sana yardım edeceğim sende bebeğine yardım et sancin geldikçe uzun uzun ikin dedi neyse hirslandim 4 veya 5. ikinmada ebelerinde ustten basmasiyka cok sukur tam 9.50 de ogluma kavustum 3.300 gram 51 cm tam 38.haftafa dogdu dogum cok zordu ama hersey bebegin kafasi cikana kadar gerisini bebegin sana unutturuyir zaten herkese hayirli dogumlR dilerimm