Dilek-Murat ben 20 haftalıkken yapmıştım doktoruma sorarak. 1 saat 2 saatte durup 15 dk yürüyüş yapıp tekrar devam edin dedin. Zaten kendinizde uzun süre aynı pozisyonda gidemiyorsunuz farkediliyor o fark arabada ayağınızı uzatın toplayın vs yapmak zorunda gibi hissediyorsunuz rahat edemiyorsunuz. Bunlar dışında ben sorun yaşamadım sabit kalmadım sadece araba içinde bile