Sevdennurs Arkadaşlar merhabalar 13 haftalık hamileyim yirmilik dişim çıkmaya başladı hamileyken yirmilik dişini çektiren var mı acaba ?
180720 Sevdennurs ben çektirdim ama diş tedavilerini sadece 2.trimesterde yapıyorlar yani geç kalmayın ben son 1 haftam kala gittim de ondan söyliyim dedim 🥹
Sevdennurs Edafmo Benim yirmilikler genelde gömülü oluyor dikişli oluyor biraz korkuyorum bebeğe bir zararı olur diye
Edafmo Sevdennurs iltihaplıyken çekimi olmadığı sürece bi problem olmaz diye düşünüyorum. Sonuçta anestezi aynı, aşrı kesici ve antibiyotik verecekler ama taç kadın doğum onayı gerekir yine de
Adacan Ben çektirdim 20li bı haftamdayim ama net hatırlamıyorum bir sıkıntı olmadı ağrısını bile çekmedim mis gibiydi ki oksapar kulllaniyorum bide hamilelikte
esmanurum Benim disim de.gomulu idi ameliyyat oldum,bes tane dikis koyildu,on gune iyilesdim,antibiotik,agrikesici filan verdiler,uzum sismisdi,
esmanurum esmanurum normalde dislerimizi yapan kendi tek isleyen ozel doktora gitdim o da yapmadi hamilesin dedi risk alamam,yanimda baska doktorlar yok sana bir sey olsa bebeye sana yardim edevek yox,o uzden baska hastabeye yonlerdurdi beni
Sevdennurs Edafmo Evet diş hekimi ve kadın doğum uzmanı ikisi karar veriyormuş bakalım inşallah ağrılarım geçer cevaplarınız için teşekkürler 🙂