Ayse-3871 Perşembe sabah sezeryan doğumum var ve grip oldum. burum akıntısı ara ara öksürük var .dünden beri yemedigim icmediyim şey kalmadı. Hasta hasta doğuma gitmek istemiirum.benim durum gibi olup da doğuma giden oldu mu neyle karsilasti
Motherbabys Ayse-3871 Ben oldum nerdeyse 1 ay grip çektim doğuma gitmeden kulak burun boğaz bölümüne gonderdi doktorum ilaç yazdı 3 4 gün antibiyotik verdi onu içtim ama faydası olmadı
Tiiffany Ayse-3871 öksürüğünüzü bi şekilde atlatmaya bakın gerekrse şurup kullanın cunku sezeryan lı bi sekilde öksürmek cok zor oluyor sanki dikişler kopacak mıs gibi tabi öyle bisey yok ama inanın cok zor. Bi sekilde ilac alın derim dogum sonrasıda kullanırsınız bişey kalmamıs zayen doğuma çok gecmıs olsun
Tiiffany Motherbabys bu seneki grip cok fena. Benimde 1 ayda düzelmedi nasıl bişey bu anlamadım sizede gecmıs olsun
Motherbabys Tiiffany Aynen öyle yapışıp kaldı Yeni yeni düzeliyorum size de çok geçmiş olsun genel anesteziyle doğum yaptım ben sıkıntı yaşamadım
Asenaguney Ben griptim bugün doğum yapalı 7.gün oldu. Genel anestezi vermiyorlar lokal yapılıyor. Tek zorlayan şey öksürük. Benim öksürüğüm var hala daha hafiften öksürürken karnım alev alıyor sanki.