Kızlarrr,
Tam 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim. Doktor erken öğrendiğimi söyledi. Henüz erken kese gözükmüyor 12sinde tekrar gel bakalım o zaman 5.5-6 haftalık olcak gözükür dedi. Ultrasonla baktığında rahim duvarı kalınlaşmamım iyi olduğunu, her hangi bir kist yada sıkıntılı bir durumum olmadığını söyledi. Aralıklarla 3 kez kan testi yaptırdım beta hcg artışım düzenli ve iyi. Ama tüm bunların yanında hamile olduğumu öğrendiğimden beri yani 1 haftadır kasık ağrılarım var. Şiddetli değiller hafif hafif ama rahatsız ediyor beni. Hani regl zamanı olur ya onun gibi. Doktora sorduğumda kanamanda olursa yada şiddetlenirse ağrılar sıkıntı ama şu an normal dedi. Bebek yerleşmeye çalışıyormuş filan. Doktorun son regl tarihimden hesapladığına göre şu an 5 haftalık hamileyim. 1 haftadır bu kasık ağrılarının olması normal mi sizce? Aynı şeyi yaşayanlar var mı? Ben mi evham yapıyorum?