As06 hamilelikten deyip doktor ihmali yapma.Benn de sabahlara kadar kaşınıyordum yüzüm sırtım her yerim...Kaşıntının riskli yanları var.Ben tahlil yaptım temiz çıktı..Safrakesesi asitleriyle alakalı olabilir.Doktora görünüp tahlil yaptırmanı öneririm.Değerler Yüksekse bebeğe zarar verebilir.