Nurayaksan Bebeğim öksürüp hapsiriyordu akşam üzeri doktora götürdüm aferin ve bir kaç şurup daha yazmış aferinj yarım çay kaşığı ver dedi ama yinede korkuyorum Çok küçük bu kadar ilaç uygun olur mu başına gelen var mı
uraz_ve_annesi- Nurayaksan bana ateşi çıkarsa diye aşı zamanı mor calpol verdi doktorumuz sadece bir bilgim yok ama doktor yazmış sorun olmaz sanırım
Kmelikem1 Nurayaksan aferini asla bebekken vermiyorlar diye biliyorum ama. Gittiğiniz doktor çocuk doktoru muydu? Yoksa normal acil doktoru mu
YagmurAnnesi Nurayaksan verilmez diye biliyorum ama doktordan iyi bilecek değiliz herhalde bilemedim canım. Bebekleriniz hapşırınca baktınız grip olacaksa ayaklarının altına limonu ortadan kesip sürün çoraplarını giydirin. Günde 2-3 defa yapabilirsiniz. Özellikle grip olacağını anlarsanız hemen yapın önlüyor. Ve bol bol emzirin en iyi ilaç onun için o.❤️
Kmelikem1 Nurayaksan yani bildiğim kadarıyla 4-5 yaş civarlarinda anca veriliyor. Bence de başka bir doktora götürmeniz de fayda var
Nurayaksan Kmelikem1 birde medicalin doktoru zaten içime sinmemisti yarın başka doktora göstereyim o zaman
Maslmmm Benim kızım 3 buçuk yaşında hala aferin şurup kullanmıyorum önermiyorlar sende kullanma calpol ver mor olandan
HavvaK Nurayaksan bebeğiniz üşütmüş muhtemelen bence asla o şurubu vermeyin. Onun yerine saç diplerini çörekotu yağı ile yağlayıp şapka giydirin. Aynı şekilde bütün vücudunu da az bi şekilde zeytinyağı ile karışmış çörekotu yağı ile yağlayın. Siz kendiniz sık sık ıhlamur nane vs için sütten geçsin
Nurayaksan HavvaK bugün kendi doktorumuza götürdüm oda kızdı bubilac için çok küçük kesinlikle verilmez dedi