iremsenpli11 şuan 37+2 yim ilk 31 hedefti sonra 35 i atlat dedi şuan 37 ye kadar ulaştı çok şükür çok acılar cektm ama kızım da direndi .bebeklerde annelerinin hislerini algılıyor sende öyle düşünerek ona güç ver .
Şöyle benim dikişler 36 da alınacaktı bn normal doğum olsn istedim . Ameliyatımı yapan profesor başka ilde kadın doğum doktorum yaşadığım ilde ameliyatım hayatı riskim olduğu için ona yonlendirmisti prof. e sorduk kesinlike zorunlu sezeryan ve doğum sonrasi dikis alınsın dedi .
Kadın doğum doktoruma iletmemi söyledi bnde ilettim o yüzden bekliyoruz en ufak bi sancinda gel dikiş patlarsa rahimde yırtılma olmasın dedi hemen sezeryana alım diye haftaya 37 bitince gün verecek ama haftaya kadar bişey olursa gel dedi . Dikiş beni de korkutuyo ama önlem amaçlı rahim yetmezliği için yapılan serklajlar da acimiyormus bn araştırmıştım benim farklı o yüzden yine anestezi vererek alicakmis operasyonla diğer serklajlarda normal alıyorlar