Aybigesrky Kızlar dpğduğundan beri bebegîmin karni taş gibi gaz çikariyor kaka yapiyor ama surekli ikiniyor gazdan kurtulamadık damla kulkandik masaj sicak havlu vs çare bulamiyorum sebebi nedir cozumu nedir yasayan varmi
uraz_ve_annesi- Aybigesrky bazı bebeklerde çıkarsalarda gaz üretmeye devam edermiş vucut emziriyorsan yediklerine dikkat et çorap giy mutlaka ve kimyon demleyip iç sütünden geçer emzirmiyorsan biberonu çalkalama kaşıkla karıştır bebeğinin ayaklarına gerekiyorsa 3 kat çorap giydir
Tiiffany Aybigesrky kac aylık bebeginiz? Bende en son çare kimyon suyu vermiştim anında kesildi gaz olayi
Bengum Bir fikrim yok fakat çok geçmiş olsun. Miniğimiz en kısa zaman da sıkıntılarını atlatır inşallah 💕