Bengum Kızlar belim de öyle bir ağrı var ki sanki adet olucam ya da adet olmuşum gibi bir ağrı bacaklarıma kadar gidiyor ağrı bir kaç gün önce de kasıklarımdan şiddetli ağrı yaşadım 32 haftalık hamileyim sizce neden oldu bu ağrılar bilen var mı panik oldum
Aselsmoms Bengum anlık bana da oldu o sancı canım 31+2 olduk adet sancisi gibi oldu belim ağrıdı geçti bide yürürken altımda zonklama hissettim baya sanki çıkacak gibi oraya vuruyor gibi anlamadım 28de baş aşağı demişti doktorum pazartesi kontrolümüz var sorcam bende yalancı sancılar başladı galiba
Mirza321 Bengum Bende 32 haftwligim sol kasigim ve belimde inanılmaz qgri var adım qttirmiyo ve karnım 3 gundur surekli semsert yarin gidicem doktora 🙁
EmineDefneGokce Bengum bende post açtım geçen Kız Ağrı bacaklarıma vuruyor aynı sancı gibi Yalancı sancı heralde
Bengum Aselsmoms benim sancılarım oluyor nst ye de başladık doktorum riskli demişti az panik oldum 🤦🏻♀️
Bengum Aselsmoms bir kaç gün sonra randevum var şehir hastanesine sevk edecekti riskinden bakalım inşallah düzelmiştir 🙏
Aselsmoms Bengum inşaAllah duzelmistir canım dualarım seninle 🤲 bende kızımda yaşadım o durumu bu haftalardaydı sanırım sonra 37+3de doğdu 🥲🤍 inşaAllah hepimiz vakitlerinde hayırlısıyla sağlıkla alalım kucaklarimiza 💙🤲
Ellia Braxton Hicks kasılmaları bunlar canım yani doğuma hazırlık nitegilinde yalancı sancılar 🤗 2hafta önce bende yaşadım alt karnımda da vardı ağrı 34.haftadayım bazen hala oluyor .
Bengum EmineDefneGokce 30 haftalıkken başladı benim bu sancılarım 🤦🏻♀️ içeri de sıkıldı galiba garibim 😁 eee ben de içeri de olsam ben de sıkılırım da aman vaktiyle gelir inşallah 😁 eşim 7 aylık doğmuş babasına o yönden çekmese bari 💁🏻♀️
EmineDefneGokce Bengum evet 30 da başladı , şuan 31 im. Adet sancısı belden giren sancılar ve bacaklara vuran ağrı 😂 inşallah vaktinde gelirler yaaa
Bengum EmineDefneGokce bana hep doktorum ailem yat kalkma dediler ama ben dinlemedim ev işi bilmem ne derken aman dikkat yatalım artık az söz dinleyelim 😁
Ellia Bengum valla canım Allah yardımcımız olsun inşallah ahududu çayı çok iyi geliyormuş rahim kasılmasına tabi son 37.haftadan sonra içmek iyiymiş 🤗