Sezeryan ile doğum yapalı 5 gün oldu doğumdan bir gün sonra baş ağrısı illeti yapisti kafamı kaldiramiyorum o kadar kötü bir agriki anlatamam spinal anestezinin yan etkisiymis hicbirsey yapamaz oldum annelik heycanimj yasayamiyorum sezeryan yerimin acısını unutturdu hergunum zehir gibi çok kötü bir dönem geçiriyorm bebeğimi kucağıma aldgim gunleri böyle hatırlamak istemezdim. Bu arada sert kahve ve bitter cikolata felan denedim asla geçmiyor ama farklı bir şey deneyip geçen varmı lütfen biri birşey yazsn.