Elos_1907 ben hamileliğimi 5.hafta öğrendim beta değerim 7829 gibi bi rakamdı. 6.haftamda lekelenme oldu kahverengi. Akşama kadar sürünce korktum acile gittim, onlarda iyice korkuttu düşük tehlikesi olabilir dediler, ilk orda duydum bebişimin kalp sesini, sonra yatış verdiler serum yaptılar progestana başladım, sonra nöbetçi kadın doğum doktoru baktı kanama alanın yok dedi büyük ihtimalle üstüne görme kanaması olabilir dedi yinede tedbir amaçlı progestan kullan dedi, kullandım iki güne geçti lekelenme, 7.hafta kendi doktoruma randevum vardı durumu anlattım kanama alanın yok herşeyin normal dedi progestanı bırak dedi şükürler olsun şimdi 23.haftaya girmek üzereyiz 🤲🤍