minikkusummm Merhaba kizlar, ben iki yil önce annemi kaybettim, onun icin her persembe aksami 41 yasin hatmi yapiyoruz. Katilmak isteyen olurmu acaba? Okumak isteyen olursa sayisini yazabilirseniz cok sevinirim. Allah razi olsun simdiden 🤍🙏🏻
Yatadyes001 Canım ben okumaya çalışacağım inşallah. Annenizin ismi neydi? Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
minikkusummm Yatadyes001 cok tesekkür ederim Allah razi olsun annemin ismi Nuray. Kesin okurmusun ona göre not alacagimda ☺️
Yatadyes001 minikkusummm canım bugün biraz rahatsızlandım yataktan çıkamıyorum. Yarın okusam uygun mudur senin için. İstersen haftaya perşembe günü de okurum
minikkusummm Yatadyes001 gecmis olsun canim birazdan dualayacagim sen iyilesmene bak, haftaya persembeye kadar okumak istersen onu not alayim ☺️❤️