Zeynep_61_70 Kızlar üç gündür nezneyim.yani girip diyim.bugun burun akıntım yok ama.koku alamıyorum hemde hiç parfüm kokusu bile alamiyorum bu normal mi
Euphoriaa Zeynep_61_70 normal değil vallahi ben 1 buçuk haftadır hastayım doktor antibiyotik verdi fena enfeksiyon var ya doktora git yada doktorunla konuş benim kendi kadın doktorum verdi çünkü kbbcılar korkuyor hamileyiz diye ilaç vermeye
Gocmenkizii Zeynep_61_70 bende de sadece burun tıkanıklığı kaldı ve genzime akıyor midem aşırı bulanıyor. Okyanus suyu aldım fayda yok, oda nemlemdirici aldık fayda yok.. Eğer çözümü varsa diye buraya yorumumu bırakıyorum bende🥹
Euphoriaa Zeynep_61_70 Zeynep_61_70 sadece burun tıkanıklığı gibi duruyor olabilir şuanda tekrarlar ben 1 buçuk haftadır hastayım 2 gündür antibiyotik aldım geçer diye çok uğraştım zencefil çayları vs geçti sandım 3 gün sonra baş ağrısı sırt ağrısı fena enfeksiyon olarak geri döndü yinede sen bilirsin geçmiş olsun
Bengum Güzelim ben çok fena grip olmuştum doktorum antibiyotik ve burun açıcı sprey vermişti antibiyotik ilacı 2 kez kullandım spreyi ise 5 gün kullandım geçti onun haricinde nane kaynatıp baş ucuma koyuyordum burunlarımı açıyordu tavsiye ederim