İyi geceler herkese. 6 Aralık sabah 9′ da kontrole gittim bebeğim makat gelişti başka doktora göründüm bir de onun fikrini almak için. USG baktı ve bebeğim dönmüş baş geliş olmuş alttan muayene yaptı 3 cm açıklık var dedi çatın mükemmel dedi bebeğin gelişimini tamamlamış istersen hemen suni sancıyla 1 saatte doğurturum dedi 😅😅. Tabi ben korktum yok dedim kendi sancılarımla doğurmak istiyorum dedim. Bu arada bebeğim 38+4′ tü geç döllenme olduğu için geriden geliyordu ama çok şükür gelişimini tamamlamış sağlıklı. Neyse ben kendi doktoruma gittim o ne diyecek diye. Diğer doktor alttan muayene yaptığı için doğumum başlamış pembemsi leke geldi kendi doktoruma gittiğimde sancılarım başladı ardından o da muayene etti açıklığımın ilerlediğini ve bugün doğuracağımı söyledi. Hemen yatış verdi ardından suni sancı verdi. (AKLINIZ VARSA Bİ SIKINTINIZ YOKSA SUNİ SANCI ALMAYIN BEKLEYİN). İlk başta güzeldi az az geliyordu karşılıyordum sonra şiddetlendi dayanamayacak hale geldim Ağrı kesici ve rahim ağzı yumuşatıcı iğne yaptı. Saat sabah 10-11 civarı doğumum başladı akşam saat 19:45-20:00 arası doğum yaptım kesi atıldı. Çok yordu bağırmaktan boğazım yırtıldı sesim gitti. İlk gebeliğim daha önce tecrübem yok sancı girdikçe verdim bağlığı dayanamadım normalde acı eşiği yüksek biriyim ama buna dayanamadım bi de korku heyecan olunca tabi. Fazla uzun oldu ama detaylı anlatmaya çalışıyorum ☺️
Gelelim doğumu nasıl başlattığıma iki gün önce YouTube’dan activating labor egzersizlerini yaptım sadece o gün sabah ve akşam yaptım başka yapmadım. Hurma yedim günde 15-20 tane yaklaşık iki üç günde 50-60 tane falan yemişimdir. 5 Aralık akşamı da sıcak duş aldım. Bunların dışında hiçbir şey yapmadım hatta sürekli yattım ve 6 Aralık salı günü minnak oğluşumı kucağıma aldım. Rabbim isteyenlere versin olanlara yardımcı olsun kolay doğum nasip etsin inşallah sıkıntısı olana borçta olana ailesiyle eşiyle sıkıntısı olana yardım etsin inşallah hepimiz sağlıklı huzurlu mutlu bir hayat geçiririz Rabbim gönlünüzde ne varsa ne dileğiniz varsa versin❤️❤️. (ikinci çocuk yapmayı düşünmüyorum çok ama çok zorlandım öldüm sandım bir ara)😝