Ceyda-715 Selam herkese bu aralar mide yanmam çok oluyor kızlar ne yesem dokunuyor sanki geceleri uyuyamıyorum zorlanıyorum ve kuyruk sokumunda ağrı oluyor sizde bunları yaşayan var mı? Önerilerinize ihtiyacım var 🤰🏼
Ecegksu Benimde aynı oluyordu dr. Söyledim gaviscon şurup yazdı o yatıştırıyor baya günde 3kez içiyorum yoksa çekilecek gibi değil
Burcu1101 Şurup tek çözümüm oldu soğuk süt ve salatalık iyi geliyordu ama şurubu Bi kere içtim o kadar rahatladım ki eskisi kadar da yanmıyor artık